מאמרים

ניקיון פאנלים – למה זה חשוב

העולם מתחלק לשניים: אלו שלא אוהבים לנקות ולא מבינים בכלל את הערך בזה ואת אלו, כמונו, שפשוט מכורים לניקיון. אוהבים את זה. אוהבים את התחושה הטובה שמביא בית נקי. אוהבים את זה, את הריח הממכר של מוצר חדש, אוהבים את התחושה שהבית נראה בדיוק, אבל בדיוק, כמו שאנחנו אוהבים. לכן אנחנו מקפידים על כך, על כל פינה ופינה על קלה כחמורה. אם גם אתם כאלו, איך זה שלא נגעתם בפאנלים מאז שנכנסתם לדירה?

אל תסתכלו עלינו ככה, אנחנו ממש לא באים לחפש אתכם, אנחנו פשוט רצינו לשתף אתכם בכך שבאמת, בבתים רבים בארץ יש איזו הזנחה כמעט בלתי מודעת של הפאנלים בתור נקודה אליה כדאי לשים לב לא פעם ולא פעמיים. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לספר לכם למה זה חשוב ובעיקר, איך לעשות את זה בקלות רבה ממה שנדמה.

קודם כל, קבעו לזה זמן ועשו מזה כיף

ניקוי פאנלים זו פעולה שצריכה להיות חלק מרוטינה בה אתם נהנים. לנקות זה לא תמיד הדבר שאנחנו הכי רוצים לעשות באותו רגע גם אם כולנו יודעים היטב שבדיעבד אנחנו נשמח מאוד על ההחלטה הזו שלקחנו. בדיוק בגלל זה ניקוי פאנלים זו פעולה שצריכה להיות במסגרת מה שיאפשר לנו לקום ולבצע את המטלה. בין אם מדובר על לשמוע פודקאסט שאנחנו כבר מחכים להאזין לו ובין אם מדובר על כל סיבה אחרת שתעודד אותנו פשוט לקום רגע מהכיסא  ולבצע את המטלה. אם אתם יכולים להפוך אותה לחלק מהרוטינה הקבועה שלכם בהכנות ליום שישי למשל או עבור כל הזדמנות אחרת, מה טוב.

שימו לב שהפאנלים צוברים יותר אבק

האתגר של ניקוי פאנלים הוא הרבה פעמים בכך שמדובר על נקודת הממפגש שבין הריצפה לקיר מה שמייצר מטבע הדברים הרבה מאוד אבק. כך שלפני הכל, הכי חשוב זה לעבור על השטח היטב עם מטאטא שיאבק את הנקודות המועדות וינקה את המשטח ממה שבהמשך יהיה הרבה יותר קל לנקות. כמובן שתמיד אפשר לעבור על הפאנלים עם חומר ייעודי שיצחצח את האבנים, הנקודה היא פשוט להיעזר במטלית נוחה ובמכשירים שיאפשרו לכם לעבוד בלי 'לשבור את הגב'.

ניקוי של הפאנלים הוא מה שלא כדאי לכם לוותר עליו. הרבה פעמים רק בדיעבד אתם יכולים לראות עד כמה מדובר על מה שמשפיע באופן דרמטי על הבית שלכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן