בעלי מקצועהמומחים

כיצד להסיר אבנית ממכונת כביסה כך שהיא תפעל כמו חדשה

עם הזמן והשימוש היום יומי, מכונות כביסה מתלכלכות – חלקיקי סבון, בד ולכלוך מצטברים, ומשאירים אתכם עם מכונת כביסה שזקוקה לריענון רציני. כיצד לנקות מכונת כביסה בצורה טובה מריחות לא נעימים, עובש, אבנית ולכלוך אתם לא חייבים להזמין איש מקצוע, את הניקוי ניתן לעשות באופן עצמאי בעזרת חומר לניקוי מכונות כביסה. באתר חברת SAG תוכלו למצוא סרטוני הדרכה, באמצעותם תוכלו לראות כיצד לנקות ניקוי עמוק עבור מכונת הכביסה שלכם. אם תעקבו אחרי הוראות השימוש תוכלו לשמור על מכונת הכביסה שלכם נקייה לאורך זמן בעיקר את גומי מכונת הכביסה ומה שמסביבו ואץ מגרת נוזל ומרכך הכביסה.

באיזו תדירות מומלץ לעשות ניקוי אבנית במכונת כביסה?

מומלץ להסיר אבנית במכונת הכביסה כשלוש פעמים בשנה. ללא טיפול, אבנית עשויה להצטבר ועלולה לגרום לכך שחלקים ממכונת הכביסה שלכם, למשל, גוף החימום, ידרשו להחליף, דבר שעלול לעלות ביוקר. תחזוקה שוטפת היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שמכונת הכביסה שלכם תישאר במצב מעולה ותאריך את תוחלת החיים שלה. קל מאוד להסיר אבנית למכונות כביסה עם פתח קידמי, ואם תעיינו בקטלוג של חברת SAG תוכלו למצוא מגוון מוצרים מצוינים שיעזרו לכם להשלים את המשימה. כמו למשל המסיר ומשמיד עובש וטחב, המקלחונית להסרת אבנית והקלינכל שמחטא ומנקה להפליא. פשוט להתיז את חומר הניקוי לפי הצורך הן על הגומי והן על מגירת הנוזלים, לשפשף מעט עם מברשת, לשטוף עם מים והתחלו מחזור כביסה ריק. זה יטפל בפנים המכונה, יסיר אבנית שהצטברה, וישאיר את מכונת הכביסה טרייה ופועלת בצורה חלקה. בנוסף, חשוב גם לנקות את מכונת הכביסה מבחוץ, ולבדוק את המסנן באופן קבוע.

כיצד לנקות אבנית מרצפת אריחים?

אם חשבתם שהמקום היחיד בו תפגשו באבנית היא במכונת הכביסה והמדיח, אז אתם תופתעו לדעת כי גם אריחי ריצפה צריכים ניקוי אבנית מדי פעם. נוזלים הנשפכים על אריחים, בין עם זה קפה, מיץ או פשוט מים, לא תמיד מתנגבים כראוי ועם הזמן הם עלולים לגרום לאבנית על האריחים ובחריצים ביניהם. השיטה הנכונה להסרת אבנית מאריחים תלויה בסוג האריחים שכן חומרי ניקוי מסוימים פוגעים בחלק משטחי האריחים. ללא קשר לסוג האריח, ככל שתטפלו בנוזל שנשפך מהר יותר כך קל יותר להינע מאבנית בעתיד. כדי לנקות את האריחים בצורה הטובה ביותר השתמשו בחומרי ניקוי רצפות המכילים חומץ. זהו רכיב נפוץ לניקוי יסודי של אריחים מאבנית. אל תשתמש בסבון רגיל מכיוון ששאריות הסבון ישמשו רק למשיכת אבק ולכלוך ויגרמו לבעיה גדולה יותר לפעם הבאה. לקבלת תוצאה מושלמת נגבו את הרצפה עם תמיסת לניקוי הריצפה. החומר הפעיל מונע משאריות הלכלוך להידבק חזרה אל האריחים. לאחר מכן נגבו עם סמרטוט נקי כדי למנוע כתמי מים והיווצרות מחודשת של אבנית.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן