טיפים

טיפים לניקיון בית עם חיות מחמד: כיצד ניתן לשמור על בית נקי ללא פרווה וקשקשים של בעלי חיים? מומחי Dyson מציעים טיפים לשמירה על בית נקי עם חיות מחמד

לכל מי שיש חיות מחמד בבית כבר יודע: האבק והפרווה שהן מפזרות מסביב מצריכים ניקיון יומיומי. לא מדובר רק על ניקוי הפרווה, אלא על ניקיון פיסות העור, שיער, קשקשים ולכלוך שבאים ביחד איתן. אז איך שומרים על בית עם חיות מחמד נקי והיגייני? ל- Dyson יש פתרונות:

1) הקפידו על טיפוח חיות המחמד – חיות מחמד משילות פרווה ברגע ששערותיהן מגיעות לשיא הצמיחה ונושרות לטובת שיערות חדשות. סירוק וטיפוח יכולים לגרום לכך שהשיער יגיע מיידית לאזור המיועד לכך ובכך למנוע נשירה בתוך תחומי הבית. ליעילות מקסימלית, נקו את אזור הטיפוח באותו רגע באמצעות שואבי האבק של dyson בעלי כוח שאיבה של עד AW240 והבטיחו איסוף אפקטיבי של פרווה, אבק וקשקשים.

2) נקו באזורים הגבוהים והנמוכים – כמו אבק, גם שיער חיות מחמד וקשקשים יכולים לעבור באוויר וליפול על משטחים בכל הבית. לכן, התחילו לנקות באזורים הגבוהים וסיימו ברצפות. אל תפספסו את הספות והכיסאות, במיוחד אם חיות המחמד שלכם מבלות שם. בנוסף רצוי לנקות גם ריהוט רך, שעשוי גם הוא להכיל פרווה, קשקשים, מזיקי אבק ואלרגנים אחרים.

3) טפלו בשמיכות, כריות ומצעים של בעלי החיים – שטיפה ב-60 מעלות תעזור לפרק את האלרגנים ולהפחית את כמות הקשקשים המיקרוסקופיים. בסוף השטיפה, וודאו שאתם מסירים את כל הפרווה שנשארה במכונת הכביסה.

4) שאיבת אבק באיטיות ובכיוונים שונים – שאיבת אבק איטית נותנת לזרימת האוויר זמן רב יותר להסיר את שיער חיות המחמד מהמשטח. תעברו מספר פעמים על השטיח בכיוונים שונים, כך תאספו יותר פרווה ותשחררו את השיער התפוס.

5) הסירו את הפרווה מהמשטחים- חיית המחמד שלכם משירה שיער, פרווה וחלקיקים קטנים ברחבי הבית. ניתן לראות את פרוות חיות המחמד אבל לא את הלכלוך שיכול להיצמד אליו. שואבי האבק של Dyson לוכדים שיער ופרוות חיות מחמד- אפילו קשקשים מיקרוסקופיים שלא ניתן לראות, באמצעות מברשת בטכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת ואיסוף הפרווה ישירות למיכל האיסוף.

6) שאיבה לעיתים קרובות –שיער חיות מחמד עשוי להתקבץ או להתפזר על שטיחים בתדירות גבוהה יותר משיער אדם. שאיבה קצרה לעיתים קרובות מונעת את הצטברותו במקומות לא רצויים.

7) שימרו על ביתכם נקי מריחות – הריחות שנלווים לחיות המחמד עלולים להיות לא נעימים. אלו מגיעים פעמים רבות משיער חיות מחמד שנשר או קשקשים שנמצאים באוויר הבית ונוחתים על ריהוט וספות. כלבים גם יכולים להזיע בכפות רגליהם ולהשאיר את הזיעה ברחבי הבית. מומחי dyson בוחנים מגוון של ריחות, כולל של בעלי חיים, על מנת לייצר מסנני אוויר אמינים. מסנני האוויר של dyson משתמשים בפילטר פחמן פעיל בעל מיליוני מיקרו-נקבוביות למען ספיגת ריחות וגזים.

8) שואבי האבק של dyson מתאימים לבתים עם חיות מחמד ומשלבים עוצמת שאיבה חזקה עם אביזרים ייעודיים לשאיבת שיער של חיות מחמד ואלרגנים. כל שואבי האבק של dyson בעלי עוצמת שאיבה חזקה לניקוי עמוק ויסודי בכל מקום שחיות המחמד שלכם היו בו! השואבים מאפשרים ניקוי עמוק של השטיחים באמצעות מברשות שנכנסות עמוק לתוך סיבי השטיח, כדי להסיר את השיער והלכלוך שחיות המחמד השאירו מאחור ומכילים פילטר יעיל ביותר הלוכד חלקיקים מיקרוסקופיים קטנים של 0.3 מיקרון, כולל אלרגנים וקשקשים של חיות מחמד.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן