המומחיםטיפים

חברת ELS מותגים קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של מותג הפרימיום היבנלאומי UWANT

במסגרת זו משיקה בישראל את הדור הרביעי של רובוט חדשני לשטיפת הבית

UWANT 300 U – רובוט המשלב שואב אבק ושוטף ריצפה מהדור ה – 4 !
עם רולר קרצוף משוכלל, מערכת ניווט ומיפוי חכם המשלבת חיישני AI
מערכת קרצוף חדשנית בשימוש מים זורמים, בעל שיטת ניגוב ושטיפה מהפכנית

חברת 'ELS מותגים' קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל לייבוא מותג הפרימיום, הבינלאומי UWANT המשווק בימים אלה ברחבי העולם את הדור הרביעי של רובוט המשלב שואב אבק עם שטיפת הרצפות.

חברת ELS (חברת אי אל אס מותגים בע"מ ) נמצאת בבעלות אנשי העסקים דור יפרח וכפיר גז. החברה עוסקת בפתרונות לניקוי חכם של הבית, היא פועלת החל משנת 2019 והיא יבואנית בלעדית בישראל של המותג HIZERO ובימים אלה קיבלה זכיון ל מותג UWANT.

U300 הינו רובוט עם מערכת ניווט ומיפוי חכם המשלבת חיישני AI , הכולל מערכת קרצוף חדשנית בשימוש מים זורמים, בעל שיטת ניגוב ושטיפה מהפכנית, עם טכנולוגיה ראשונה בעולם של קרצוף יסודי ועמוק עם מים זורמים תוך יעילות נקוי חסרת תקדים.

הרובוט החדשני UWANT 300 U בעל מערכת ניקוי ושטיפה פורצת דרך עם רולר המסתובב בטכנולוגיית רולינג מופינג של קרצוף רציף ומתמשך, עם תחנת עגינה וניקוי עצמי חדשנית עם אפשרות לחיבור קבוע לצנרת מים וניקוז תחנת בסיס ייחודית, עם מנגונון ניקוי עצמי אוטומטי לגמרי ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

לשוטף חיישני תלת מימד AI משוכללת, המאפשרת לו לנוע במרחב בחופשיות ולהימנע מהתנגשויות –מעצמים וחפצים איראיים ולא קבועים. הדור החדש של שטיפה החכמה מאפשר לרסס מים נקיים ובמקביל, למחזר את המים המלוכלכים, תוך שהרולר מסתובב , נשטף, ומתנקה ללא הפסקה בעיצומה של פעולת הניקוי כדי להשאיר את הרצפה- מבריקה ונקייה יותר מאי פעם. ביעילות, בקלות ללא מאמץ.

הרצפה נקייה ללא רבב בחמישה שלבים פשוטים של חדשות:1 . שאיבת אבק עוצמתית בעוצמת יניקה חזקה במיוחד (של 7200PA), 2. ריסוס מים לרולר השטיפה המווסתת את כמות המים המותזים כדי להרטיב בצורה אחידה ושווה את רולר השטיפה. 3. ניגוב – הרולר מנגב את הרצפה 4. סיבוב מגב הרולר- מסיר כתמים קשים 5. מיחזור – המים המלוכלים מתנקזים למיכל איסוף ייעודי.

הרובוט החדשני מציע שני מיכלי מים להפרדה מלאה בין המים הנקיים למים המלולכים . בנוסף, השואב ישטוף את הבית בצורה חכמה כך שלא יפגע בשטיח ולא ישאיר כתמים תוך שימוש במנגנון הרמה אוטומטית בעת זיהוי שטיח, לרבות יתרומם בכוחות עצמו כאשר יעבור בין מצב נקיון של שאיבה בלבד (במקרה של שטיח) , לבין משטח שטיחה (במקרה של רצפה).

בסיום העבודה, אין צורך בתחזוקה שוטפת של הרובוט לאחר מספר שימושים. לרובוט תחנת עגינה וטעינה שעושה את כל העבודה- ללא מגע יד אדם. הוא ישטוף בצורה אוטומטית את רולר הניקוי במים חמים, יוסיף נוזל ניקוי, ימלא חזרה את מיכל המים בנקיים, ייבש את המברשת.

הדגם של השוטף שואב קיים בשתי וורסיות: U300 או U300 PRO.
ההבדל המרכזי הוא מנגנון הזיהוי המתוחכם הקיים בפרו המבוסס על בינה מלאכותית ובכך מאתר את המיקום המדויק של המכשולים וחפצים. כמו כן, באמצעות מנגנון זה ניתן לשלוט בשוטף שואב מרחוק.

מחיר לצרכן: 5,490 ש"ח
אחריות ל24 חודשים

המותג החדש ישווק בכל רשתות החשמל המובילות בישראל: שקם אלקטריק, KSP, לאסט פרייס, רשת מחסני חשמל, ורשת א.ל.מ.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן