טיפים

קניון 'מי בייבי' (MY BABY) בירכא יוצא בשיתוף פעולה עם הרובוט מותג הפרימיום הבינלאומי UWANT שיציג את הדור הרביעי של שואב אבק המשלב שטיפה והיחיד בעולם המבוסס על מערכות AI

במסגרת השת"פ יוצבו למשך חודש ימים ברחבי הקניון מתחמי פופ אפ לחשיפת הרובוט החדשני לצד מסכי ענק, הדגמות והדרכות במקום

חברת 'ELS מותגים' אשר קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי בישראל לייבוא מותג הפרימיום, הבינלאומי UWANT את הדור הרביעי של רובוט המשלב שואב אבק עם שטיפת הרצפות, יוצא למשך חודש ימים בשיתוף פעולה עם קניון מי בייבי (MY BABY), בירכא.

במסגרת שיתוף הפעולה, יוצבו ברחבי הקניון מתחמי פופ אפ לקהל הרחב אשר יצפה באון ליין ברובוט, כולל מסכי ענק עם עמדות התנסות, הסברה, והדרכה צמודה עי אנשי המכירות בחנויות החשמל בקניון. בנוסף, מבקרי הקניון שייהנו מהטבה חד פעמית למימוש בעת רכישת המכשיר.

U300 הינו רובוט עם מערכת ניווט ומיפוי חכם המשלבת חיישני AI , הכולל מערכת קרצוף חדשנית בשימוש מים זורמים, בעל שיטת ניגוב ושטיפה מהפכנית, עם טכנולוגיה ראשונה בעולם של קרצוף יסודי ועמוק עם מים זורמים תוך יעילות נקוי חסרת תקדים. הרובוט החדשני UWANT 300 U בעל מערכת ניקוי ושטיפה פורצת דרך עם רולר המסתובב בטכנולוגיית רולינג מופינג של קרצוף רציף ומתמשך, עם תחנת עגינה וניקוי עצמי חדשנית עם אפשרות לחיבור קבוע לצנרת מים וניקוז תחנת בסיס ייחודית, עם מנגונון ניקוי עצמי אוטומטי לגמרי ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

לשוטף חיישני תלת מימד AI משוכללת, המאפשרת לו לנוע במרחב בחופשיות ולהימנע מהתנגשויות –מעצמים וחפצים איראיים ולא קבועים. הדור החדש של שטיפה החכמה מאפשר לרסס מים נקיים ובמקביל, למחזר את המים המלוכלכים, תוך שהרולר מסתובב , נשטף, ומתנקה ללא הפסקה בעיצומה של פעולת הניקוי כדי להשאיר את הרצפה- מבריקה ונקייה יותר מאי פעם. ביעילות, בקלות ללא מאמץ.

שי יפרח, סמנכל השיווק של החברה מסר: "אנו רואים בשיתוף פעולה עם קניון יארכא הזדמנות לחשיפה של אלפי מבקרים ביום. זהו מוצר שמתאים לכל משפחה וכל בית אב בישראל, בעיקר כמשפר איכות חיים. ירכא הוא הקניון הגדול בישראל הזוכה גם בסופי שבוע לביקורים של משפחות מכל רחבי הארץ, המחפשות מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיבים, לצד חווית קנייה מקסימלית ואנחנו שמחים להיות חלק מזה".

חברת ELS (חברת אי אל אס מותגים בע"מ ) נמצאת בבעלות אנשי העסקים דור יפרח וכפיר גז. החברה עוסקת בפתרונות לניקוי חכם של הבית, היא פועלת החל משנת 2019 והיא יבואנית בלעדית בישראל של המותג HIZERO ובימים אלה קיבלה זכיון ל מותג UWANT.

מחיר לצרכן: 5,490 ש"ח
אחריות ל24 חודשים

מתחמי הפופ אפ לUWANT יוצבו החל מחודש אוגוסט למשך חודש ימים.
ניתן להשיג ברשתות החשמל המובילות: שקם אלקטריק, KSP, לאסט פרייס,
רשת מחסני חשמל, רשת א.ל.מ.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן