טיפים

חמישה טיפים לניקוי המטבח

בית מסודר ונקי זה בית בו הרבה יותר נעים לכל אחד ואחת מאיתנו וזה באמת בית בו אנחנו יכולים להתנהל בצורה נעימה יותר וקלה במידה רבה יותר בסופו של דבר. לא רק זה, אלא שבסופו של דבר ישראלים מבלים הרבה מאוד שעות במטבח. ישראלים אוהבים את המטבח. ישראלים אוהבים לארח, אוהבים לבשל, אוהבים להכין את האוכל שגדלו עליו או שלמדו לבשל לאורך שנים. מעבר לכך, מדובר על המקום שהוא במידה רבה גם מרכז הבית. הילדים עוברים שם, בן הזוג, תמיד מישהו מכין משהו וסופו- אי סדר וליכלוך.

אם גם אתם חולי ניקיון ורוצים למצוא את הטיפים הכי טובים לניקוי המטבח, אנחנו כאן עם שלל המלצות מצויינות.

קודם כל, סדר

רגע לפני שנצלול לשלל טיפים הנוגעים לניקיון, חשוב לזכור כל הזמן שסדר זה הדבר החשוב באמת. משום שבסופו של דבר, אם אין לכם כלי נוח לאחסן בו את הקמח, הקמח יישפך. אם אין לכם איפה לשים את הקיטניות, הן ימלאו את המגירה. כך שבכל מקרה, תמיד, ללא יוצא מין הכלל, הדבר הנכון הוא להביא אריזות קטנות, לרשום עליהן מה כל אחת מכילה ולצאת לדרך.

שמן על משטחי העבודה? לפתור כמה שיותר מהר

שמן על משטחי עבודה זו אולי התופעה הנפוצה ביותר בכל מטבח אליו תיכנסו. הדבר נכון בהחלט לשורה ארוכה של בתים ישראליים. אם אתם רוצים לפתור את הבעיה אחת ולתמיד ההמלצה שלנו היא פשוט תמיד להרתיח מים חמים ברגע בו נוצר הכתם וקודם כל להשרות את הכלי במים החמים. הרבה פעמים מדובר על מה שקל להזניח או לא לטפל בו בזמן וזה מה שיוצר לא פעם ולא פעמיים אי נעימות בהמשך.

לא להפריז באקונומיקה

אקנומיקה היא נהדרת כי היא בהחלט משמידה חיידקים. אבל, חשוב לזכור כי מדובר גם על חומר בעייתי שיכול לא פעם להביא לכניסה של רעלים שונים לגוף שלנו. היום ניתן בקלות למצוא כלי שישפריץ את התערובת שאתם בוחרים להכניס ולערבב מים וסבון כלים פשוט שיאפשר לכם לעבור על משטחים בלי שום בעיה.

קנו כמה מטליות וכבסו בכל פעם

אין יותר נורא ממטלית רטובה. זיכרו לרכוש שורה של מטליות, כדי שלא תיאלצו לרכוש כל פעם מטליות חד פעמיות וזיכרו כמובן לכבס את המטליות הישנות. עשו לכם מנהג לכבס את המטליות ביום קבוע בשבוע כדי לא להיתקע בלי דבר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן