המומחיםמאמרים

הדרכים הטובות ביותר לניקיון של הבית לאחר שיפוץ

אם רק סיימתם שיפוץ בבית שלכם, אתם יודעים כמה עבודת בנייה יכולה להיות מלכלכת. גם כשהכול הולך לפי התוכנית, ובעלי המלאכה שלכם משתדלים להיות מסודרים ככל האפשר, אבק, לכלוך וכתמי צבע הם בלתי נמנעים. עם הניקוי לאחר שיפוץ מגיעות דרישות ניקוי מיוחדות, כמו גם ניקוי בלחץ מים להורדת כתמי צבע, או שימוש במכשיר פוליש להברקת הריצפה. חברת SIH הם מומחים בניקיון לאחר בניה ושיפוץ. בין אם סיימתם לשפץ או נסחפתם עם עיצוב הבית באופן עצמי, הייעוץ והשירות של הצוות המקצועי של החברה יעזרו לכם להחזיר את הבית שלכם לסדר מופתי, כדי שתוכלו ליהנות מהמראה החדש שלו.

האם ניקיון לאחר שיפוץ הוא קשה?

אחרי שהשיפוץ הסתיים, חשוב שתשקלו האם אתם מעוניינים לבצע את הניקיון בעצמך, או להתקשר למקצוענים. למרות שרוב ההיבטים של ניקיון לאחר שיפוץ או עבודות בנייה דומים לניקיון רגיל – ניקוי אבק, שאיבת אבק והברקה, זה הוא החלק הקל ביותר. העבודה אינטנסיבית יותר, ועשויה לדרוש כלים מיוחדים כגון שואבי אבק רטובים/יבשים, מלטשי רצפות מסחריים ואפילו מכונות לניקוי בעזרת לחץ מים. אתם יכול לשכור את רוב ציוד הניקיון מחנות מקומית, אבל לאחר שתיקחו בחשבון את העלות ואת העבודה שאתם צריכים לבצע, זה עשוי להיות יעיל יותר מבחינה כלכלית ומבחינת זמן, להזמין שירותי ניקיון מקצועיים.

שלבי ניקיון לאחר שיפוץ  

לאחר שאספתם את הציוד והסרתם כמה שיותר מהאבק העדין, הגיע הזמן להתחיל באמת לעבוד. ניקיון גדול נעשה בדרך כלל במספר שלבים, החל בניקוי גס וכלה בניקוי טאצ'-אפ עד שבוע לאחר סיום השיפוץ.

  • ניקוי גס- זהו השלב הראשון של ניקיון לאחר שיפוץ, וכולל הסרת פסולת ומקורות הלכלוך העיקריים. לאחר ניקוי גס, הנכס עדיין יהיה מלוכלך בסטנדרטים רגילים, אבל רוב הבלגן ייעלם.
  • ניקיון עמוק- לאחר השלמת הניקוי הגס, ניתן לבצע ניקיון יסודי יותר כדי להסיר את כל הלכלוך שנותר. אפילו לאחר ניקיון ראשון הקפדני ביותר, אבק עדיין בסופו של דבר ישקע, כך שיהיה צורך לנקות את כל הלכלוך והאבק מחדש כדי להבטיח שהכול באמת נקי.
  • ניקוי טאצ'-אפ- בימים שלאחר ביצוע הניקוי העמוק, תבחינו שיותר אבק מהרגיל התמקם על משטחים שטוחים. זה השלב להסיר את סימני הבנייה האחרונים.

ניקיון לאחר שיפוץ יכול לקחת הרבה זמן ולהפוך לכאב ראש אמיתי, חברת SIH מומחים בניקיון אחרי שיפוץ ובנייה. השאירו את הלחץ מאחור על ידי הזמנת צוות מנקים מקצועי של החברה, ותנו להם לטפל בכל צרכי הניקיון שלכם, עד לקבלת בית מבריק.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן