מאמרים

כל הסודות לחלונות מבריקים בקלי קלות

חלונות מבריקים מניקיון, דורשים ניקוי מקצועי המתבצע על ידי מומחים שיודעים איזו שיטת ניקיון מתאימה לסוג החלון, התנאים בשטח, המידות ודרגת הלכלוך. החלונות שלכם ישמרו על מראה מבריק לאורך זמן, כאשר תקפידו לבצע ניקוי יסודי ולהשתמש בחומרי הניקוי הטובים ביותר. ניקיון חלונות מתבצע בכמה שיטות כאשר חלקן דורשות אישורים לעבודה בגובה. תדירות הניקוי נקבעת על פי רמת הניקיון הנדרשת במשרד, מזג האוויר ורמת הזיהום הסביבתי. על חברת הניקיון להקפיד לשמור על בטיחות העובדים וכל השוהים במתחם, יחד עם עבודה קפדנית על פי תקני הבטיחות המחמירים, אשר הכרחית למניעת תאונות.

טכניקות ניקוי חלונות בבנייני משרדים

  1. ניקוי חלונות בסנפלינג
  2. ניקיון חלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה
  3. ניקוי חלונות בעזרת מנוף

ניקוי בשיטת הסנפלינג, אידאלי בעבור בנייני משרדים גבוהים עם חלונות גדולים. בעבור ניקוי בסנפלינג נדרש צוות של 3 אנשים לפחות: גולש סנפלינג, מנהל מקצועי ומשגיח שנמצא על הקרקע. מנופים משמשים גם כן לניקוי חיצוני של חלונות בבנייני משרדים, אך הם מיועדים למבנים נמוכים יותר. בעבודה עם מנוף, הגישה של צוות הניקיון מוגבלת לגובה המקסימלי אליו מגיע המנוף. הסוד לחלונות מבריקים מניקיון הוא ניקוי בשיטת אוסמוזה הפוכה, בה צוות הניקיון משתמש במים מזוקקים. היתרון הגדול בניקוי עם מים מזוקקים הוא העובדה שאלו מים שאין בהם אבנית, ובכך החלונות מתייבשים בשיטת האוסמוזה ההפוכה ללא סימנים של אבנית.

כמה עולה ניקוי חלונות בגובה?

מחירים של עבודות ניקיון חלונות בגובה נקבעים על פי מורכבות העבודה, משך העבודה ושיטת הניקוי. משך העבודה כולל גם את הזמן הדרוש לפריסת וקיפול הציוד. לרוב לא ניתן יהיה לבצע יותר מעבודת ניקוי חלונות אחת ביום, כך שהתשלום מחושב על פי תעריף יומי. חשוב לציין שיש צורך ב-2 עד 3 אנשי צוות, ביטוחים, ציוד חדיש, חומרי ניקוי ועוד.

איזו חברת ניקוי חלונות מומלצת למשרדים?

ניקוי חלונות בגובה יש לבצע רק דרך חברות מקצועיות אשר מחזיקות בכל האישורים הדרושים, מקפידות על שימוש בציוד בטיחות ומעסיקות עובדים אחראים ומיומנים. שימו לב, אם אין למנקה החלונות תעודות מתאימות, פוליסת הביטוח אינה מכסה אותו. ניקוי חלונות בגובה הוא לא עסק לחאפרים, תהיו אתם חכמים יותר ואל תתפשרו על פחות מאנשי מקצוע עם המלצות, תעודות והכשרות רלוונטיות. זקוקים לניקוי חלונות בגובה? חייגו עכשיו אל חברת קרן שמש ותהנו משירות מקצועי ומהיר, עובדים אדיבים, טכנולוגיה חדישה, מחירים נוחים, זמינות ובעיקר, תוצאות שמדברות בעד עצמן 050-9393031.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן