המומחיםטיפיםמאמרים

ניקיון דירה אחרי שיפוץ- כל הציוד שתזדקקו לו

בין אם עברתם דירה או נשארתם בביתכם במהלך תהליך השיפוץ, תצטרכו לעשות ניקיון עמוק לאחר שהמגירה האחרונה תתחבר ושכבת הצבע הסופית תימרח. בעלי בתים יכולים לבצע את הניקוי העמוק בעצמם מבלי להיעזר בחברות ניקיון חיצוניות.  כל מה שעליכם לעשות הוא לשכור את הציוד המתאים לעבודות הניקיון שתרצו לעשות. מכונת שטיפה בלחץ תעזור לכם להוריד את כתמי הצבע הנותרים מהחלונות והתריסים, ואילו בעזרת מכונת פוליש תוכלו להבריק את הריצפה ולהכניס את כל הרהיטים לבית נקי. ניקיון לאחר שיפוץ בידי חברת ניקיון יעלה לא מעט, כך שתוכלו לחסוך כסף רב עם תבצעו את הניקיון באופן עצמאי בעזרת הציוד הנכון.

איך תבחרו שואב אבק תעשייתי שיעשה את העבודה?

שאיבת אבק מגיעה לפני כל סוגי הניקיון האחרים בגלל כמות האבק והפסולת שנשארת לאחר השיפוץ ושוכבת מסביב. הבחירה הטובה ביותר לשואב לאחר שיפוץ הוא שואב אבק רטוב ויבש. שואב אבק טוב ורב-תכליתי יכול להקל על הרבה צרות להיפטר מאבק ופסולת בנייה. שואב אבק תעשייתי רב-תכליתי רטוב ויבש הוא המכונה הטובה ביותר לבצע את העבודה היטב. הוא יכול לשאוב גם לכלוך רטוב וגם יבש ויש לו מספיק כוח יניקה כדי לאסוף חלקיקי לכלוך גדולים, כולל כמויות גדולות של מים. שלא לדבר על זה שהוא מסוגל לנשוף לכלוך מאזורים קשים ומייגעים. מכיוון שהשואב הרב-תכליתי מגיע במגוון רחב של דגמים ומחירים, אתם יכולים בקלות למצוא אחד שעומד בתקציב ההוצאות שלכם בחברת ר.נ.מ ציוד ושירותים בע"מ, אשר מייבאים ומספקים מגוון גדול של מכונות שטיפה, שואבי אבק וציוד ניקיון של החברות המובילות בעולם. החברה פועלת בתחום למעלה משלושים שנה, ומספקת מכשירים ושירותים במחירים המשתלמים ביותר בשוק.

ניקוי בלחץ מים- זה כל מה שהבית שלכם צריך

מכשירי ניקוי בלחץ גבוה מכוונות זרם מים בלחץ גבוה או סילון מים כנגד משטח אותו תרצו לנקות. בעזרתו תוכלו להסיר אבנית ושומנים במטבח ובחדרי אמבטיה. בנוסף, בעזרתן אתם יכולים להשתמש במים קרים או במים חמים ובקיטור, את המים ניתן לערבב עם חומרי ניקוי שונים, ובכך להקל על עבודת הניקיון. מכשירי ניקוי בלחץ מים משמשים לניקוי משטחים העשויים ממתכת, עץ, בטון, אבן, פלסטיק, זכוכית או לניקוי פסולת בניין לאחר שיפוץ. בעת שימוש במכשיר עקבו אחר הוראות השימוש וההפעלה, כדי להפיק את המירב ממנו ולא לגרום לנזק. אם נתקלתם בבעיה כלשהיא, אל תהססו ותפנו לייעוץ מקצועי של חברת ר.נ.מ ציוד ושירותים בע"מ, אשר ישמחו לעמוד לשירותכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Check Also
Close
Back to top button
דילוג לתוכן